We're gonna need a bigger boat - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon Dijk - WaarBenJij.nu We're gonna need a bigger boat - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon Dijk - WaarBenJij.nu

We're gonna need a bigger boat

Door: Lusanne

Blijf op de hoogte en volg Gideon

26 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allen,

even een korte blog tussendoor. Helaas helaas heb ik dit weekend mijn bergschoenen vaarwel moeten zeggen, de zool lag van de rechterschoen af en je kon door de rest heen koekeloeren. Dus mijn schoentjes liggen nu bij het afval. Maar, positief iets, ik mag schoenen shoppen! Wat makkelijker gezegd is dan gedaan. Nu heb ik, gelukkig, een mooi paar bergschoenen gevonden bij Katmandu. Ze zijn alleen wel een beetje duur, en een beetje erg warm. Dus ik ga nog even verder speuren.

Vandaag, dinsdag 26 november, ben ik druk bezig geweest samen met Joshua om de meststoffen die we nodig hebben voor de aankomende field trip (4 december al!!). Wat betekend dat ik met een van de bekendere ingredienten van explosieven mag werken, ammoniumnitraat. Maar geen zorgen, ik ga de bodem bemesten, niet opblazen ;) Na de eerste lading gemaakt te hebben, stuiten Joshua en ik op een probleem: "We're gonna need a bigger bottle". (Jaws-flashbacks!!) Gelukkig hadden Gideon en ik nog een aantal lege frisdankflessen in huis, dus die zijn nu opgeofferd in de naam van de wetenschap (Sorry babe!). Toch opwindend, zo'n dag in het lab met mest, urea en ammoniumnitraat.

Toedeloe!!

  • 27 November 2014 - 20:27

    Erna:

    Zo te lezen vermaak je je goed. Het gaat mij iets boven mijn pet maar gelukkig snap jij waar je mee bezig bent haha. Hoop ik. Kus voor jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Onze trip naar Nieuw-Zeeland! We gaan allebei (Lusanne en ik) een half jaar stage lopen in Auckland, Nieuw-Zeeland. Daarna willen we graag door Nieuw-Zeeland, Australie en Thailand reizen, voordat we na ongeveer een jaar weer terugkeren in Nederland. Joepie!

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 7603

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 06 November 2015

Nieuw-Zeeland -> Australie -> Thailand

Landen bezocht: