Even een frustratie blogje… - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon Dijk - WaarBenJij.nu Even een frustratie blogje… - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gideon Dijk - WaarBenJij.nu

Even een frustratie blogje…

Door: Gideon

Blijf op de hoogte en volg Gideon

03 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisteren zijn we een McFlurry wezen halen bij de McDonald’s, drie smaken: M&M’s, Crunchy en OREO’s. Dus wij beide gekozen voor de OREO. Wat je dan meestal doet, en ik kan me dat wel voorstellen, is de cashierre volgen die ons geholpen heeft en kijken wat ze aan het doen is. Bij deze keer was dat niet anders, dus we zagen haar een bakje pakken, die een stuk kleurrijker is dan de McFlurry bakjes in Nederland, daar softijs in doen, met het bakje naar boven voor de kruimels en zette het daarna voor ons neer. Dus even om een beeld te vormen. Je krijgt dus een bakje met slagroomijs waar een beetje OREO kruimel op zit. Voor je het weet roept ze al NEXT alsof we een kudde koeien zijn die gemolken moet worden. Dus snel de ongeswirlde McFlurry van de balie afgehaald en maar ergens gaan zitten. Staat er dus op het McFlurry bakje dat je het zelf moet roeren, of iets dergelijks. Nou wij waren perplex, dus ik het bakje maar gepakt en gaan roeren wat resulteerde in deze foto. En ohja, toen ik aan het wachten was om de McFlurry’s op te halen stond er een gladde gluiperd naast me, in pak met glimmende schoentjes en haar wat doorweekt was van het schoenvet, en die drukt me gewoon finaal aan de kant. Heb even tot 10 geteld, keek hij naar me met zo’n half lachend gezichtje... Nou spanning was er zeker! Heb me natuurlijk ingehouden, want ik hou niet zo van dat gezeur, maar ik was wel even nijdig. De mensen om de heen dachten ook al, waarom moest dat nou dus haalde ik mijn schouders op en ben maar ergens anders gaan staan. Je kunt wel echt goed merken dat er twee verschillende soorten mensen zijn, mensen die je willen helpen en mensen die je maar beter kunt vermijden.

  • 08 December 2014 - 20:50

    Leonie:

    Ik zie geen foto?

  • 09 December 2014 - 01:09

    Gideon Van Dijk:

    Komt eraan!

  • 09 December 2014 - 20:53

    Leonie:

    Zo kregen wij het ook in Curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Onze trip naar Nieuw-Zeeland! We gaan allebei (Lusanne en ik) een half jaar stage lopen in Auckland, Nieuw-Zeeland. Daarna willen we graag door Nieuw-Zeeland, Australie en Thailand reizen, voordat we na ongeveer een jaar weer terugkeren in Nederland. Joepie!

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 7640

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 06 November 2015

Nieuw-Zeeland -> Australie -> Thailand

Landen bezocht: